نشست و دیدار ماهانه هنرمندان، علاقمندان و اعضای خانه موسیقی امروز – ۲۹ خردادماه- از ساعت ۱۸ در فرهنگسرای ارسباران برگزار میشود. در این نشست با توجه به مصادف شدن با ایام ماه مبارک رمضان، موسیقی ویژه رمضان توسط چند گروه محلی به اجرا در خواهد آمد.
طبق تفاهم نامه امضا شده بین حمیدرضا نوربخش (مدیرعامل خانه موسیقی) و محسن سلیمانی (مدیر فرهنگی هنری شهرداری منطقه ۳ و فرهنگسرای ارسباران) نشستهای ماهانه خانه موسیقی در آن فرهنگسرا برگزار خواهد شد.
با هدف پربار تر شدن نشست های خانه موسیقی و استفاده از سالن مجهز فرهنگسرای ارسباران برای اجرای گروه های متعدد موسیقی و همچنین گنجایش بیشتر علاقمندان حاصر در نشست ها، در روزهای شنبه آخر هر ماه و با همکاری هر دو طرف در سالن اصلی آن فرهنگسرا برگزار میگردد.
نشستهای ماهانه خانه موسیقی به طور مستمر از سال ۱۳۸۹ در یکشنبه های آخر هر ماه برگزار شده که با اجرای موسیقی در سبک های مختلف، اجرای پیشکسوتان موسیقی، معرفی استعداد های جوان، معرفی تازه های کتاب و آلبوم و موسیقی مناسبتی همراه بوده است
موسیقی ایرانیان...
ما را در سایت موسیقی ایرانیان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 148 تاريخ: شنبه 29 خرداد 1395 ساعت: 18:41