«فریدون» زمستان امسال در تالار وحدت روی صحنه می رود

خرید بک لینک

tnاجرای صحنه ای «غم نومهی فریدون» به آهنگسازی «حسین علیزاده» و نویسندگی و کارگردانی «پیمان قدیمی» زمستان سال جاری در تالار وحدت آغاز خواهد شد.

به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این پروژه که در فاز صوتی و موسیقایی تحت عنوان «غم نومه ی فریدون» منتشر می شود، در فاز اجرایی تحت عنوان «فریدون» به روی صحنه خواهد رفت.

در «غم نومه فریدون» علاوه بر حسین علیزاده، هنرمندان به نامی همچون مرتضی احمدی، آیدا شاملو، ژاله علو، سیامک صفری، فاطمه معتمد آریا، فرهاد اصلانی، امیر جعفری، حبیب رضایی، صابر ابر، نیما دهقانی، محمد معتمدی، پوریا اخواص، صبا علیزاده، فرهاد فزونی و… حضور و همکاری دارند.

تمرینات فشرده ی این اجرا به تهیه کنندگی مهرداد بهاالدینی و پیمان قدیمی از خرداد ماه سال جاری در تالار وحدت آغاز شده است و نسخه ی صوتی و موسیقایی آن، همزمان با اجرا منتشر خواهد شد.

موسیقی ایرانیان...

ما را در سایت موسیقی ایرانیان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 160 تاريخ: شنبه 5 تير 1395 ساعت: 16:31

صفحه بندی