
بابک جهانبخش
«بابک جهانبخش» خواننده مطرح موسیقی پاپ کشورمان، مرداد ماه سال جاری با اجرای آلبوم جدید خود «حالم خوبه» در تهران به دیدار دوستدارانش خواهد رفت.
به گزارش سایت خبری و تحلیلی «موسیقی ایرانیان»، این خواننده که اردیبهشت ماه امسال تازه ترین آلبومش را راهی بازار موسیقی کشور کرد، ۲۸ و ۲۹ مرداد ماه طی چهار سانس (ساعت های ۱۸:۳۰ و ۲۱:۴۵) با منتخبی از قطعه های این آلبوم و دیگر آثارش در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی شهر تهران به روی صحنه می رود.
شایان ذکر است که این کنسرت با رهبری ارکستر «رضا تاجبخش» و به همت موسسه فرهنگی هنری «اکسیر نوین» برگزار می شود.
علاقه مندان برای تهیه بلیت این کنسرت می توانند به سامانه فروش بلیت «اکسیر نوین» مراجعه نمایند.
موسیقی ایرانیان...
ما را در سایت موسیقی ایرانیان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 147 تاريخ: سه شنبه 8 تير 1395 ساعت: 15:35