لوریس چکناواریان: حال مساعدی دارم

خرید بک لینک
لوریس چکناواریان

لوریس چکناواریان

چکناواریان بعد از یک هفته استراحت، فعالیتهای موسیقایی خود را از سر میگیرد.

لوریس چکناواریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: هم اکنون وضعیت جسمانی خوبی دارم و از بیمارستان مرخص شدهام. حال عمومی خوبی دارم اما به گفته پزشکان به مدت یک هفته باید استراحت کنم و بعد از آن هیچ مانعی برای از سرگیری فعالیتهای موسیقیام وجود ندارد.

وی افزود: علت بستری شدنم در بیمارستان گرفتگی چهار رگ از قلبم بود. اما در حال حاضر وضعیت مساعدی دارم و تا یک هفته آینده باید استراحت کامل داشته باشم.

موسیقی ایرانیان...

ما را در سایت موسیقی ایرانیان دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 9 تير 1395 ساعت: 12:15

صفحه بندی