
لوریس چکناواریان
چکناواریان بعد از یک هفته استراحت، فعالیتهای موسیقایی خود را از سر میگیرد.
لوریس چکناواریان رهبر ارکستر سمفونیک تهران در خصوص آخرین وضعیت جسمانی خود گفت: هم اکنون وضعیت جسمانی خوبی دارم و از بیمارستان مرخص شدهام. حال عمومی خوبی دارم اما به گفته پزشکان به مدت یک هفته باید استراحت کنم و بعد از آن هیچ مانعی برای از سرگیری فعالیتهای موسیقیام وجود ندارد.
وی افزود: علت بستری شدنم در بیمارستان گرفتگی چهار رگ از قلبم بود. اما در حال حاضر وضعیت مساعدی دارم و تا یک هفته آینده باید استراحت کامل داشته باشم.
موسیقی ایرانیان...
ما را در سایت موسیقی ایرانیان دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: دانلودی بازدید: 124 تاريخ: چهارشنبه 9 تير 1395 ساعت: 12:15